Formandens beretning fra Generalforsamlingen 2021

15. juni 2021 kl. 23:26
"Til jer medlemmer som ikke havde mulighed for at deltage i generalforsamlingen d. 20.5. er vedlagt formandens beretning.
Her kan I blandt andet læse, at klubbens økonomi er rettet op, at vi forventer at tage første spadestik til nyt klubhus i efteråret, at vi rigtig godt kunne tænke os hjælp fra et medlem eller en person i netværket, som brænder for marketing og kommunikation og kunne hjælpe med at brande klubben mere på de sociale medier, og sidst men ikke mindst at vi med stolthed har modtaget "national træningskompensation" for Maria Uhres ungdomsår i Køge Nord FC. Maria Uhre er anfører for HB Køges elite dame 1. hold og har senest vundet Danmarksmesterskabet. Stort tillykke til Maria og HB Køge."